Okres matur jest dla wielu młodych czasem rozeznawania i pytań, czy nie są powołani do służby Bogu w kapłaństwie. Prosząc o modlitwę w ich intencji, podajemy również informacje dotyczące formalności związanych ze zgłoszeniem do Wyższego Seminarium Duchownego.
Kandydatów zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną do rektoratu z następującymi dokumentami:
- podanie do księdza rektora seminarium,
- życiorys,
- metryka chrztu i bierzmowania,
- świadectwo dojrzałości,
- świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- opinie księdza proboszcza i katechety,
- ksero dowodu osobistego,
- zaświadczenie lekarskie dla kandydatów na studia,
- 2 fotografie (podpisane),
- świadectwo niekaralności.
Czas zgłoszeń:
- I tura – do 6 lipca 2022 r.
- II tura – do 16 września 2022 r.
Egzamin wstępny z zakresu znajomości prawd wiary, moralności chrześcijańskiej oraz historii Kościoła odbędzie się 12 lipca i 16 września 2022 r. o godzinie 9.30 w rektoracie seminarium.
Wszelkie potrzebne informacje uzyskać można osobiście w Wyższym Seminarium Duchownym (Radom, ul. Młyńska 23/25), a także:
- telefonicznie: +48 48 330 91 00
- lub drogą mailową: seminarium@seminarium.radom.pl
Zapraszamy.
Ks. Marek Adamczyk
Rektor Wyższego Seminarium Duchownego