Finał diecezjalny Olimpiady Teologii Katolickiej

655
Diecezjalny finał 32. OTK . Foto: ks. S. Piekielnik / www.diecezja.radom.pl

Konkurs odbył się w radomskim seminarium w środę 9 marca. Emilia Wasilewska (I miejsce) i Marcin Mucha (II) z VI Liceum Ogólnokształcącego w Radomiu.

Miłosierdzie w nauczaniu i praktyce Kościoła to treści tegorocznej, którą przygotowała Diecezja Płocka. Pierwszy etap OTK odbył się w listopadzie ub. roku., a wzięło w nim udział ponad 160 uczniów z 16 szkół ponadpodstawowych. Niemal 30 z nich przystąpiło zakwalifikowało się do zawodów na szczeblu diecezjalnym. W olimpijskim teście znalazły się pytania dotyczące m.in. znajomości przypowieści biblijnych i nauczania papieży o miłosierdziu oraz Dzienniczka św. s. Faustyny Kowalskiej.

Pierwsze trzy miejsca zajęli uczniowie VI Liceum Ogólnokształcącego w Radomiu: Emilia Wasilewska, Marcin Mucha i Agnieszka Brusik. Dwójka z nich  będzie reprezentować naszą diecezję na etapie ogólnopolskim, który na przełomie marca i kwietnia odbędzie się w Płocku.

Oto lista nagrodzonych:

  1. Emilia Wasilewska – ZSO nr 6, VI Liceum Ogólnokształcące w Radomiu
  2. Marcin Mucha – ZSO nr 6, VI Liceum Ogólnokształcące w Radomiu
  3. Agnieszka Brusik – ZSO nr 6, VI Liceum Ogólnokształcące w Radomiu
  4. Wiktoria Wilczyńska – II Liceum Ogólnokształcące w Radomiu
  5. Aleksandra Sobolewska – I Liceum Ogólnokształcące w Opocznie
  6. Brian Bąk – II Liceum Ogólnokształcące w Skarżysku Kam.
  7. Natalia Grudzień – XI Liceum Ogólnokształcące z Oddz. Integr. w Radomiu

Dyplomy uczestnikom etapu diecezjalnego olimpiady i nagrody laureatom wręczali bp Piotr Turzyński, biskup pomocniczy Diecezji Radomskiej, ks. dr Marek Adamczyk, rektor WSD w Radomiu oraz ks. dr hab. Stanisław Łabendowicz, profesor KUL i dyrektor Wydziału Katechetycznego radomskiej kurii.

 
Google Photos Refresh Token invalid. Please authenticate from Photonic → Authentication.
Error encountered during authentication:
{
  "error": "unauthorized_client",
  "error_description": "Unauthorized"
}
See here for documentation.